Αδέσποτο δάγκωσε μαθητή έξω από γυμνάσιο της Τρίπολης εν έτη 2019!

Φωτογραφία Αρχείου
Αδέσποτο σκυλί δάγκωσε μαθητή έξω από γυμνάσιο της Τρίπολης εχθές Τετάρτη 13/3. Περαστικοί μεταξύ των οποίων και ένας γιατρός που το παιδί του είναι συμμαθητής του μαθητή που δάγκωσε το σκυλί καταγγέλλει τα εξής:

«Μόλις έζησα κι εγώ όπως αρκετοί άλλοι συμπολίτες μου ένα γεγονός που με συγκλόνισε και με θύμωσε ως πολίτη και κάτοικο αυτής της πόλης. 

Μπροστά μου ένα σκυλί από αυτά που γυρίζουν αδέσποτα στη γωνία της γειτονιάς μου, δάγκωσε ένα παιδί συμμαθητή του δικού μου παιδιού (α γυμνασίου).

Ευτυχώς ακόμα υπάρχουν ανθρώπινα χαρακτηριστικά στη πόλη μας και μαζί με αλλες δύο κυρίες μεταφέραμε το παιδί στο νοσοκομείο, καλέσαμε τον πατέρα του και ενημερώσαμε την αστυνομία για το συμβάν.

Εγώ είμαι στη διάθεση του γονιού για κάθε νόμιμο μέσο που θα χρησιμοποιήσει για να υπερασπιστεί την βία που υπέστη το παιδί του. Θα μπορούσε να είναι το δικό μας παιδί. Μη το αφήσουμε έτσι.
Μιά κοινωνία αδιάφορη είναι μία ζούγκλα…

Ντροπή μας να κινδυνεύουν τα παιδιά μας στις γειτονιές.

Περιμένω ένα σχόλιο και όχι μόνο like από τους υπεύθυνους του Δήμου μας.

Εγώ πάντως δε θα το αφήσω να περάσει έτσι αυτό το θέμα».

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στην Τρίπολη τα αδέσποτα έχουν αυξηθεί τόσο πολύ που αποτελούν πλέον κίνδυνο.

Είναι γνωστό επίσης ότι ο Δήμος Τρίπολης έχει νοικιάσει ιδιωτικό χώρο για να δημιουργήσει καταφύγιο αδέσποτων ζώων, ίσως τον έχει περιφράξει κιόλας και σύμφωνα με πληροφορίες που υπάρχουν μέσω δημοσίων καταγγελιών του τοπικού φιλοζωικού συλλόγου, ο Δήμος Τρίπολης έχει προσλάβει άτομο για την περισυλλογή των σκυλιών και όπως είναι φυσικό τον πληρώνει κιόλας αλλά κανείς δεν περισυλλέγει τα αδέσποτα σκυλιά που έχουν πραγματικά κατακλύσει την Τρίπολη στο κέντρο της πόλης αλλά και στα περίχωρα.

Ευθύνη όμως έχει και ο τοπικός Φιλοζωικός Σύλλογος ο οποίος από όσο γνωρίζουμε μέχρι τώρα δεν έχει απευθυνθεί όπως θα έπρεπε στον εισαγγελέα για αυτήν την κατάσταση.

0 Σχόλια